Gadis Kembar Di Paksa Minum Arak Dan Ditogol Beramai-Ramai Sehingga Mati

Kali ini terjadi semula kes pembunuhan yang di awali dengan pem3rk0saan dan yang menjadi mangsa iyalah dua orang gadis kembar yang mati di p3rk0sa secara bergilir setelah di paksa minum arak oleh para pelaku.

Tengok Video penuh dia bawah. Yang Lemah Semangat Tolong Jangan Tengok. Klik Gambar Kotak DiBawah Dan Tunggu Habis Loading Dan Masukkan Password ( 1234 )

Empat orang telah berjaya ditangkap oleh para petugas Polres Lampung, Sumatra Selatan, kerana melakukan tindakan asusila terhadap Gadis kembar yang diketahui bernama, Alisha Corinna Emery (22) dan adik nya Alisia Nathania

Yocelin (22), penduduk daerah Juntinyuat, Kabupaten Pesawaran Seri Begawan.

Keempat pelaku yang berjaya diringkus polis adalah Chandra (22), Wira (23), Sandy (25), dan Ang (16). Keempatnya merupakan penduduk Desa murni, daerah Juntinyuat, Kabupaten Pesawaran Seri Begawan.

Kapolres Lampung AKBP R. Dedi Permadi berkata, peristiwa jenayah asusila itu bermula apabila kedua-dua mangsa mendapat telefon dari seorang perempuan yang merupakan rakan mangsa untuk mengajak jalan-jalan berinisial (MA).

Masa tengah jalan-jalan (MA) pulang ke rumahnya, dan ketika ingin kembali kerumah, mangsa bertemu dengan lima orang pelaku di jambatan Baru Desa Cempaka, tepatnya di kampung masjid, daerah Juntinyuat, Kabupaten Pesawaran Lampung yang merupakan kenalan dari para mangsa.

Tengok Video penuh dia bawah. Yang Lemah Semangat Tolong Jangan Tengok. Klik Gamabr Kotak DiBawah Dan Tunggu Habis Loading Dan Masukkan Password ( 1234 )

Abdul Talhah