Satu Malaysia Da Kena MAIN Dengan Sajat. Lori Yang Terbakar Di china Itu Sebenarnya Bukan Lori Yang Membawa Bengkung Sajat?

UNTUNG atau rugi, itu semua bagaikan adat dalam apa jua jenis perniagaan. Mungkin di sebalik apa yang terjadi, tersembunyi satu hikmah yang besar buat seseorang itu.

Rabu lalu, sebuah lori di China yang membawa muatan produk bengkung di bawah jenama usahawan kosmetik terkenal, Nur Sajaat telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya.

Kenderaan berkenaan malahan telah rentung terbakar ketika ia sedang dalam perjalanan ke sebuah lapangan terbang untuk proses penghantaran ke Malaysia.

“Sangat terkilan bila lori yang nak menghala ke lapangan terbang tu terbabit dalam kemalangan jalan raya.

“Tak boleh nak buat apa, lori dan bengkung-bengkung kami pun terbakar. Jumlah kerugian kami hampir RM350,000,” katanya dipetik daripada portal mStar Online.

Dalam masa yang sama, Sajat turut meluahkan rasa sedihnya menerusi aplikasi Instagram miliknya selepas mendapat tahu tentang kejadian buruk itu

Video yang dirakamkan oleh pihak di China menunjukkan api sedang marak dengan kuat dan turut terdengar suara pekerja yang menangis.

“Sedih sangat-sangat… Sajat baru dapat berita pagi tadi, lori yang sepatutnya menghantar ‘bekalan terakhir’ kepada kami, mengalami kecelakaan di jalan raya.

“Sajat betul-betul terkilan dan serba salah sangat-sangat bila berlakunya kejadian sebegini.

Kalau tengok dari video kat bawah ni. cina tu cakap barang lain yang di bawa.

Korang Tengok Video yang Sebenar Kan Bawah ni. Lori Tu Bawa Barang Lain Sebenarnya. Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan masukkan Password ( 1234 )

Abdul Talhah