[Video] Kau Ingat Bila Kau Serah Dara Kepada Jantan Tu, Dia Setia Dengan Kau Ke?

 

Membimbangkan melihat anak-anak muda sekarang ini bila terlampau bebas bergaul tanpa batasan antara lelaki dan perempuan. Si gadis pulak kalau bercinta sanggup menggadaikan maruah dan merelakan si jantan meratah tubuh badan.

Itu lah orang selalu kata, disebabkan cinta, orang jadi bodoh! Termasuk lah minah ini. Baca status yang di muat naik Nurul Suhimi ini, mengucap panjang lah u’olss!

Speechless bila dia kata dia serah diri kepada teman lelaki dia untuk menghalang jantan itu cari perempuan lain.

Bodohh sungguh lah! Kau ingat kau serah dara kepada jantan itu, dia tak akan tinggalkan kau ke?? Kau ingat dia akan setia kepada kau sorang je ke??

Memang tak lah!! Apa yang kau buat tu bagi dia puas lagi ada la. Bila-bila masa je dia akan tinggalkan kau, tau tak?? Sebab dia dah dapat apa yang dia nak!

Bengong! Lagi satu, bangga pulak ye muat naik status beritahu satu dunia yang dia dah tak ada dara tanpa ada hubungan yang sah dengan jantan itu.

Good job! Minah itu dah ‘berjaya’ tunjukkan pada satu dunia yang dia seorang gadis macam mana. Lepas ini kalau ada orang kutuk dan maki hamun, tak perlu lah nak mempersoalkan kenapa ye! LIHAT VIDEO DIBAWAH.

Nanti kalau dah kahwin dengan lelaki lain, si suami tanya masih ada dara ke tak?? Baru lah nak gelabah dan teringat kembali kisah silam.

Video Penuh Aksi Mereka Seterusnya Terpaksa Di Private Kerana Tak Nak Beri Budak Bawah Umur Lihat.   Untuk Terus kan Klik Gambar Kotak Di Bawah Dan masukkan Password ( B123 )